آمادگی کامل ظرفیت های امدادی و هوایی هلال احمر خراسان رضوی درمقابله با بحران احتمالی سیل هشدار سازمان آتش‌نشانی در خصوص احتمال قریب‌الوقوع سیل در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت پرده سیل مرگ‌بار مشهد چه بود؟ سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: مشهدی‌ها امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند آخرین گزارش محور‌های مسدود استان خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۳۹۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها، خیابان کوثر، میدان آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه محور‌های اصلی خراسان‌رضوی باز هستند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر، به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم + فیلم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل
سرخط خبرها

ضرب‌الاجل پنج‌ماهه برای باز شدن گره ترافیکی محور خلق آباد| بلوار ۲۲ بهمن تعریض می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۷۵۹۷
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
ضرب‌الاجل پنج‌ماهه برای باز شدن گره ترافیکی محور خلق آباد| بلوار ۲۲ بهمن تعریض می‌شود
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در دیدار با اهالی محله ۲۲ بهمن با اشاره به گلایه پرتکرار مردم در خصوص گره ترافیکی بلوار ۲۲ بهمن گفت: شهرداری و همه نهاد‌هایی که در این عرصه مسئولیت دارند، مکلف شده‌اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۲، بلوار ۲۲ بهمن را تعریض کنند. این یک ضرب‌الاجل ۱۶۵ روزه است که با پیگیری و هم‌افزایی سازمان‌ها به اجرا خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در چهل و دومین هفته ملاقات مردمی خود که عصر امروز با حضور مهدی خداشناس شهردار منطقه سه، مسئولان ارشد استانی و مدیران شهری در مسجد مهدیه محله ۲۲ بهمن برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های اهالی منطقه، به رسیدگی و پیگیری میدانی این مشکلات پرداخت.

ضرب‌الاجل پنج‌ماهه برای تعریض بلوار ۲۲ بهمن

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار در پاسخ به گلایه برخی اهالی در خصوص قطعی انشعاب آب و فاضلاب محله ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیگیری شده و بر مبنای جلسات متعدد، اداره کل آب و فاضلاب به هیچ عنوان حق ندارد که در زمان قطعی انشعاب آب، آبونمان از مشترکان دریافت کند. از سوی دیگر به دلیل سرقت‌های متعددی که در حوزه کابل در برخی مناطق حاشیه شهر اتفاق می‌افتد، قطعی در خطوط تلفن هم به وجود می‌آید، اما به همین ترتیب، شرکت مخابرات هم در این اوقات حق دریافت آبونمان از مردم را ندارد.

وی افزود: اجرای پروژه‌های فیبر نوری در سراسر کشور از جمله راهبرد‌هایی است که در سال ۱۴۰۲، بودجه قابل‌توجهی به آن اختصاص یافته است. در این رابطه، محلات حاشیه شهر از جمله مناطق پیشتاز کشور است و طرح‌های فیبر نوری به‌صورت گسترده در این مناطق در حال اجراست.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با اشاره به گلایه پرتکرار اهالی منطقه با محوریت گره کور ترافیکی در محور ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: شهرداری و همه نهاد‌هایی که در این عرصه مسئولیت دارند، مکلف شده‌اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۲، بلوار ۲۲ بهمن را تعریض کنند. این یک ضرب‌الاجل ۱۶۵ روزه است که با پیگیری و هم‌افزایی سازمان‌ها به اجرا خواهد رسید.

اصلاح هندسی برای حل گره ترافیکی

مهدی خداشناس، شهردار منطقه سه نیز در ادامه این نشست مردمی گفت: به دلیل چالش‌ها و مخاطرات جانی مختلفی که پله‌برقی برای پل‌های عابرپیاده ایجاد کرده، مصوبه جدید شورا این بوده که کاربری پله‌برقی به‌کلی از سطح شهر جمع‌آوری شود. بر همین اساس، در آینده نزدیک در ساختار پل‌های عابر پیاده منطقه بازنگری جدی خواهد شد و با اصلاح هندسی، تلاش خواهد شد که به‌موازات تسهیل تردد مردم، گره ترافیکی بلوار ۲۲ بهمن هم تا حد زیادی تعدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->